i wanna show you all the finer things in life

 
 
Gick ut imorse och hade bestämmt mig för att fota, men så fort jag gick utanför dörren försvann all motivation
och jag gick in igen. Fy va kallt det var! Så jag fotate mig själv inomhus istället & för en gångs skull blev jag själv hyffsat nöjd med bilderna. Brukar alrig kunna ta bilder på mig sjäv för slutar alltid med att jag gör fula miner så blir det inga kort!
                                                                                                                                                                         
 
Varför har denna helgen gått så himla fort? Har inte hunnit göra något. Och så är det skola imorgon, jag tror jag spyr. Tur att vi har sovmorgon så att jag slipper vara helt död när jag kommer dit!
 
Föressten kan ni kommentera era bloggar så kan jag kolla på dom! Har inget att göra för tillfället. Puss ♥
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FELIICIA

KAN DU SLUTA VARA SÅ JÄVLA SNYGG?!!

2013-01-20 @ 14:35:04
URL: http://feliicialinnea.blogg.se
Simon

O gash va snygg! :o <3

2013-01-20 @ 16:01:35
Ronja

Vacker du är! :)

2013-01-20 @ 22:54:03


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0