Someone like you

Hade gympa sista lektionen, då hade vi cirkelfys. Hahaha jag har fortfarande mjölksyra i mina ben efter det ;) Asså Felicia kom inte till skolan idag och först trodde jag att hon hade försovit sig men hon kom inte ju mer tiden gick och svarade inte på mina sms eller när jag ringde! Jag hade paniiiik!!! Hahah trodde att någon hade mördat henne, så jag hade tänkt att gå hem till henne när lektionen var slut, Men så sa hon att hon var sjuk :')

Senare ska jag till någon sån seans där dom pratar med människor från andra sidan som vill komma i kontakt med en. Ska faktiskt bli riktigt spännande!

Fuul dipdye jag gjorde igår med pennor :D



Kommentarer
FELIICIA

BLOGGA!!!! :oo <3

2013-01-25 @ 16:03:39
URL: http://feliicialinnea.blogg.se


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0