Some Questions

SENASTE:
Dryck: Pärondryck
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Felicia
Sång du lyssnade på: Bastard-Amanda Fondell
Gången du grät: igårkväll

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Rosa
färg 2: Neon-orange
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja många gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: msn? haha andvänder inte det längre
Hur många barn vill du ha: jag vill inte ha barn, jag vill ha hund! haha nämen 3 st :)
Har du några husdjur: Jag en ful katt vid namn Alvin
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Va på ett fucking konfirmationsläger! :(
Vilken tid vaknade du idag: Min väckarklocka väckte mig 6, annars hade jag gärna sovigt i några år till ungefär
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: När Justin upptäcker att jag är tjejen i hans liv
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vill börja uppskatta mitt liv och må bra
Vad lyssnar du på just nu: Musik
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Haters
Vad är ditt namn: Berit eller Malin, välj själva
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: vågen
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: kareby skola
Gymnasie: munkegärde
Högskola: vet nt
Hårfärg: brun
Långt eller kort: normal antar jag? 
Längd: 1700 mm lång
Vad gillar du gällande dig själv: mitt hår
Piercings: öronen
Tatueringar: vill ha en i nacken
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: har jag haft någon? haha vet inte
Piercing: örat
Tatuering: ingen än
Bästa vän: Jennie
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Simpson (katt)
Vaccination du minns: den gjorde ont iallafall
Konsert: någon tråkig skit
Förälskelse: hahah oj, vågar jag ens säga det?
Alkohol du drack: cider

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du:inget
Är du på väg att:sova 
Lyssnar du på: Calvin Harris Feat. Florence Welch - Sweet Nothing
Väntar du på: att bli trött

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: ja, tidigt
Karriär i åtanke: skådespelare

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: fyfan va svårt :O tror det får bli ögon
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre:längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage
Tatueringar eller piercingar: tattueringar
Känslig eller inte: lagom känslig
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: lagom

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: hoppas inte det :(
Har du blivit arresterad:nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: nej
Mirakel: nej
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: ja
Tomten: ABSOLUT
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina vänner & familj
Vad vet inte så många om dig?:att jag inte mår toppen om man säger så


Kommentarer
mallan

Din katt är såååå fin <3

Svar: ja, visst är han! :) <3
Malin Wall

2013-01-15 @ 17:39:47
URL: http://malinsofiie.blogg.se


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0