True

♥Jag kan inte få blommor att överleva, så fort jag försöker ha en blomma hemma så är den död efter några dagar, varesig det är ”fina” blommor eller en kaktus.
 
♥Jag har världens bästa kompisar
 
♥Jag hatar dryga & kaxiga små fjortisar som tror att dom är kända
 
♥Jag andvänder otroligt mycket balsam. 
 
♥Jag älskar att duscha
 
♥jag bryr mig mera om mina vänner än om mig själv 
 
♥Jag är beroende av att platta mitt hår. Får panik om det inte är spikrakt.
 
♥Jag kan inte somna utan min mobil bredvid mig..det är min bebis.
 
Jag är helt förälskad i dvärg spetsar! 
 
♥Om det har hänt något under dagen som jag inte kan släppa ligger jag oftast vaken hela natten & funderar
 
♥Detta tog mig en evighet att skriva.....
 
 
 


Kommentarer
Malin Wallin

Åååååh va kul att du också gillar dvärg spets!!! :)<3

2013-01-22 @ 12:00:11
URL: http://malinsofiie.blogg.se


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0