Hiss & Diss

 
• Stickade tjöjor! Det är himla mysigt och så jäkla snyggt! Passar till det mesta och finns i nästan alla affärer.
• Armband & Ringar! Piffar upp hela outfiten. 
 
 
 
• Att vi tjejer ska vara så jäkla otrevliga mot varann, bitchblicka hit & dit hela tiden, överallt, åt vem som helst. Liksom, vad är grejen? Så himla tråkigt tycker jag, vi ska ju hålla ihop. Skärp er tjejer!
 
• Gbgorroz! Om ni har hört om det som hände i göteborg för för någon vecka sedan. Det är bara så fel! Dt är så lågt att lägga ut tjejer anonymt på internet och kalla dom Horor mm. Tycker verkligen synd om alla som blev uthängda, och dom som har tipsat & skapat kontor ska bara skämmas.
 
                                                                                                                                                                  

Jag hade tänkt att lägga ut bilder på mina naglar eftersom Felicia ville det men jag vet inte vart min sladd är och det krånglar när jag ska sätta in minneskortet i datorn. Men jag lägger ut det så fort det funkar! 


Kommentarer
Anonym

VAAAD SKAAA DUUU GÖ IMON ???????

2012-12-25 @ 21:56:14


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0