Presentation

Ja vad ska jag säga om mig själv? Jag heter Malin, men mitt fullständiga namn är Malin Veronica Olivia Wall. Född den 14 oktober 1997. Jag har just nu brunt hår men min naturliga hårfärg är blond. Har gröna ögon och skostorlek 37-38. Kul fakta? haha nej! 
 
 Jag bor i ett hus på landet utanför Göteborg med min mamma, pappa & min syster. Går i nian på Munkegärdeskolan och har hyffsade betyg. På sommrarna brukar vi vara ute med våran båt. Men eftersom jag har börjat tycka det är tråkigt att vara utan mina vänner och inte kunna ha internet hela tiden i veckor i streck så brukar jag stanna hemma. På fritiden gör jag inte så mycket utom att plugga & sitta på datorn & ta kort, eller vara med någon kompis ibland. Jag har ridit sedan jag var åtta men förra året stängdes ridskolan som jag gick på och har inte orkat leta efter någon ny. Så sedan jag  slutade med ridningen har jag haft mer fritid över.Men konstigt nog så har jag mindre tid att göra saker som jag vill på eftersom att skolan tar upp så mycket tid. Men dock hyr jag häst ibland för att jag saknar det så mycket. 
 

 
Jag frågade några vänner hur dom skulle beskriva mig och fick till svar: glad, sprallig & rolig, snäll & söt.
 
Du är enormt snäll, omtänksam, jävligt envis, otroligt söt, ärlig, pålitlig, galet rolig och glad!
Du kan vara fruktansvärt jobbig med alla dina ideer och envisas med varenda grej, får du inte som du vill är det kört! haha^^
Men du kan vara sjukt gullig, bra lyssnare och underbar! Du får mig att skratta i dem dåligaste stunderna, och jag ler åt dina sms hela tiden! Du är så ärlig och en grym vän
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig..du har alltid varit ett stöd och ett jävligt bra sådant! Man känner sig trygg med dig och du är alltid där när man vill prata♥


Kommentarer
Hanna

Fin Blogg :)

2012-12-22 @ 23:11:32


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0