Chacha bloggen Moa här

Fast nä nu ska vi vara seriösa hihihih fast nä igen jag kan inte va seriös :DD

Iaf mitt lilla namn är Moa Christiansson weeey kortis namn där ska ni se , jag går iaf i Malin's klass alltså i 9B . Malin sa åt mej på skarpen att göra ett inlägg på hennes blogg och gullig som jag e så gjorde jag det (annars kommer hon slå mej :(((((( ) iaf , jag han en anonym pojkvän som inget vet om eller jo några fast inte Malin HAHAHA ÄGD !.
Fast nä jag har faktist kille men vi inte att hela värden ska veta om han , mihihi . Ja Malin du kommer få veta vem han e , någon gång i framtiden.
Jag går i ridning och har gjort i nästan 10 år nuu , jag rider på Clarebergs RK där mina favortis frukter heter Chaming och Babsan . Hahaha nä jag skämta dom e faktist hästar men jag säger frukt .

Malin som person är en glad , sprallig tjej , rolig och förstående person . Kommer sakna henne jätte mycket sen när vi börjar gymnasiet , ska sy fast mej i hennes ben så kan vi leva lyckligt i alla våra dagar :DDDD
Fast nä , jag ska ha ett eget liv ås får Malin sköta sitt. Jag ska gifta mej med en rik man och bli hemmafru med mina 3 barn som jag inte vet namnet på en !

Men nu får ni ha det så bra så kommer vi höras mera senare , fast nä det kommer vi ju inte , fast jo någon mer gång !


Puss puss och sköt om er !

Min blogg ---> nattstad.se/moaaelisabeth ! Läs den annars kommer jag komma hem till dej mitt inatten och bita dej i stortån !
Fast usch va äckligt ändå , västa psykopat ju.... Nä men läs den annars !

Ännu en gång puuuuuussss !


Kommentarer
Esmeralda <3

sv: härligt! jodå det är bara bra:D vad gör du?

2013-01-09 @ 22:30:25
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0