Skolan

Sitter i skolan och ska snrt ha matte.... :( haha vill hem och sova igen! Orkar inte med skolan, ingen motivation till att verkligen bry sig. Och det är ju inte bra eftersom att det är sista terminen och jag lovade mig själv att lägga ner mer tid på skolan och höja mina betyg. Aja, inget mer depp.
 
Sista lektionen är idrott & efter det ska jag gå till min mormor och typ duscha där och fixa mig, sedan hämtar mamma mig oså åker vi till Gildaskolan för en underbar massage i 1 timma! Det ska bli jätte gött. Behöver verkligen det. Hahaha, detta var min julklappfrån 2011 men dom var uppbokade tills nu. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;)
 
För övrigt vet jag inte vad jag ska blogga om? Kan ni vara jätte söta och kommentera om ni har något förslag. Skulle verkligen bli jätteglad då! 
 
Puss alla söta!


Kommentarer
Anonym

hårtips
visa vilka appar du använder
videoblogg
sminkvideo
sanningar om dig själv
osv :)

2013-01-10 @ 14:29:15


Kommentera här ♥


Namn ♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ : (syns bara för mig)

Om du har en blogg kan du länka den här ♥ :

Kommentar ♥ :

Trackback

RSS 2.0